Asistenta Tehnica Dexcom ONE+

Acest formular este destinat exclusiv utilizatorilor care au achizitionat sistemul Dexcom ONE+ din Romania prin platforma www.cgmdiabet.ro sau l-au primit prin Programul National de Diabet Zaharat

Inainte de a incepe completarea acestui formular trebuie sa aveti la indemana urmatoarele ale produslui Dexcom ONE+:

Daca ati achizitionat produsul de pe www.cgmdiabet.ro

• Cutia produsului sau auto-aplicatorul Dexcom ONE+
• Numar LOT si Numar de Serie senzor (SN)
• Factura sau numar comanda

Daca ati primit sistemul Dexcom ONE+ prin Programul National de Diabet:

• Cutia produsului sau auto-aplicatorul Dexcom ONE+
• Numar LOT si Numar de Serie senzor(SN)

Unde gasiti Numar de Serie senzor (SN) format din 12 cifre?

Pe cutia produsului si pe auto-aplicator. Numar de Serie senzor (SN) incepe cu numarul (21)

In aplicatia Dexcom ONE+ in sectiunea 'Conexiuni'

    INFORMATIILE PACIENTULUI

    Care este relația dvs. cu pacientul? *

    Data nașterii pacientului*

    Tip de telefon al pacientului *

    Țara pacientului *

    În ce țară ați cumpărat dispozitivul?*

    Care este produsul Dexcom utilizat?*

    Produsul a fost primit prin Progamul National de Diabet?*

    INFORMATIILE PERSOANEI CARE COMPLETEAZA SOLICITAREA DE ASISTENTA

    INFRORMATII DESPRE PRODUS SI RECLAMATIE

    DESCRIEREA PROBLEMEI

    Data aparitiei problemei pe care doriti sa o reclamati?*

    Problema dvs. *

    INFORMATII DESPRE PRODUS

    Tip de produs*

    Număr de LOT, format din 10 cifre *

    Data introducerii (aplicarii pe corp)*

    Locul introducerii*

    Ce fel de dizpozitiv folositi pentru a va accesa valorile?

    INFORMATII DESPRE RECLAMATIE

    Situatia sezisată a apărut pe durata încălzirii (warm-up)?

    Au fost respectate etapele de introducere, curățare și pornire a sesiunii conform ghidului de utilizare?

    Pacientul a luat medicamente care conțin acetaminofen (paracetamol)?

    A fost utilizat plasturele suplimentar?

    Sunt de acord ca Dexcom să-mi prelucreze datele cu caracter personal enumerate mai sus, în scopul furnizării de asistență tehnică.*

    Scurta descriere a situatiei sesizate

    Ataseaza imagine cu problema sesizata (fisier de maxim 8MB, in format jpeg, jpg, png)