Asistenta Tehnica Dexcom ONE+

    INFORMATIILE PACIENTULUI

    Care este relația dvs. cu pacientul? *

    Data nașterii pacientului*

    Tip de telefon al pacientului *

    Țara pacientului *

    În ce țară ați cumpărat dispozitivul?*

    Care este produsul Dexcom utilizat?*

    Produsul a fost primit prin Progamul National de Diabet?*

    INFORMATIILE PERSOANEI CARE COMPLETEAZA SOLICITAREA DE ASISTENTA

    INFRORMATII DESPRE PRODUS SI RECLAMATIE

    DESCRIEREA PROBLEMEI

    Data aparitiei problemei pe care doriti sa o reclamati?*

    Problema dvs. *

    INFORMATII DESPRE PRODUS

    Tip de produs*

    Data introducerii (aplicarii pe corp)*

    Locul introducerii*

    Ce fel de dizpozitiv folositi pentru a va accesa valorile?

    INFORMATII DESPRE RECLAMATIE

    Situatia sezisată a apărut pe durata încălzirii (warm-up)?

    Au fost respectate etapele de introducere, curățare și pornire a sesiunii conform ghidului de utilizare?

    Pacientul a luat medicamente care conțin acetaminofen (paracetamol)?

    A fost utilizat plasturele suplimentar?

    Sunt de acord ca Dexcom să-mi prelucreze datele cu caracter personal enumerate mai sus, în scopul furnizării de asistență tehnică.*

    Scurta descriere a situatiei sesizate

    Ataseaza imagine cu problema sesizata