Ghid de retur UPS

Trebuie sa returnati un produs Dexcom in baza garantiei?

Daca ati primit un produs Dexcom in baza garantiei si trebuie sa returnati produsul, urmati acesti pasi pentru a expedia produsul returnat

In coletul cu produsul primit in baza garantiei ati primit informatiile necesare returului. Produsul pe care trebuie sa il returnati se va expedia exlusiv prin compania de curierat UPS.

Acest serviciu de preluare si expediere este gratuit si nu trebuie sa platiti nicio taxa de expediere sau de transport

Nu se poate expedia produsul folosind alta companie de curierat sau alta metoda de expediere

Pasul 1

Intrati pe pagina companie de curierat UPS
www.ups.com/ro/ro/home

sau apasati butonul urmator

Pasul 2

1. Introduceţi informaţiile de preluare.

Întrebări despre eticheta de expediere.
Bifati "DA" la sectiunea: Aveţi etichete de expediere UPS pre-tipărite pentru expediere?

2. Introduceţi informaţiile de preluare.

Introduceti informatiile personale in campurile solicitate

3. Informaţii despre servicii şi colete

In campul "Greutatea totală a expedierii preluate: " bifati 1 kg

Bifati campul "Servicii internaţionale UPS"

4. Data şi ora preluării

Alegeți Data și ora preluării - Puteți adăuga instrucțiuni speciale pentru preluare

5. Notificări preluare

Introduceți o adresă de email valabilă pentru a primi Confirmare și Notificări

Dupa introducerea datelor necesare, apasati butonul "Inainte"

Pasul 3

Verificare detalii solicitare de preluare

Verificați dacă toate informațiile sunt corecte

Daca informatiile sunt corecte, apasati butonul "Inainte" - pentru confirmarea solicitarii de preluare

Pasul 4

Veti primii pe email confirmarea de preluare a coletului - pentru a returna produsele Dexcom